Mcleod's Daughters tour - Reisverslag uit Gawler, Australië van Lieke Slottje - WaarBenJij.nu Mcleod's Daughters tour - Reisverslag uit Gawler, Australië van Lieke Slottje - WaarBenJij.nu

Mcleod's Daughters tour

Door: Lieke Slottje

Blijf op de hoogte en volg Lieke

09 Januari 2014 | Australië, Gawler

Hee hallo allemaal!

Vandaag was dan eindelijk DE dag! Naar Mcleod's Daughters!

Was echt super vet!! Zo veel mooie dingen gezien! Dal was de tourleidster! Super aardig en wist zo veel te vertellen! Heel veel mooie locaties gezien en heel veel dingen geleerd die ik helemaal niet wist en natuurlijk de trucjes van de camera opnames gehoord!

Was echt super we hadden lunch in het Gungellan hotel echt super lekker en het hele hotel was nog in de MCleod's daughters style! Super gaaf!

Wat gezien: Drovers run, Gungallen Hotel, Wilgul, Windmolen en bad, Fisher, Gungallen en nog veeel meer!

Foto's volgen!

• 09 Januari 2014 - 13:38

Hanny:

Heb je voor volgend jaar alvast geboekt????voor 2 dan!!!

Lieke

Hee lieve allemaal, Zoals vele misschien van jullie al weten vlieg ik 2 oktober 2013 naar Australië om daar 7,5 maand te reizen. Doormiddel van deze blog wil ik jullie zo veel mogelijk op de hoogte houden van alle spannende avonturen die ik daar ga beleven. Ik ga zo veel mogelijk foto's uploaden en zo veel mogelijk schrijven over wat ik allemaal in Australië beleef. Zo maken jullie het stap voor stap allemaal mee en gaat er niks ongezien voorbij! Graag wil ik zeggen dat ik het erg leuk vind dat jullie mij volgen en hoop ik dat jullie mijn avontuur net zo leuk vinden als ik zelf. Spreek jullie allemaal! Liefs, Lieke

Actief sinds 03 Sept. 2013