Dag 2:Hello Los Angeles, Hollywood & Beverly Hills - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Lieke Slottje - WaarBenJij.nu Dag 2:Hello Los Angeles, Hollywood & Beverly Hills - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Lieke Slottje - WaarBenJij.nu

Dag 2:Hello Los Angeles, Hollywood & Beverly Hills

Door: Lieke & Jordy

Blijf op de hoogte en volg Lieke

08 Juni 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Dag 2:

Gisterenavond zijn we beiden redelijk optijd naar bed gegaan. Dat kon ook niet anders omdat ik met mijn boek op mijn borst op bed in slaap gevallen was. Vandaag hadden we Hollywood, the walk of fame en Beverly Hills op de planning staan. Na het ontbijt besloten we niet deel te nemen aan allemaal verschillende tours die dit ook zouden gaan doen, maar hebben we zelf de auto gepakt zodat we zelf konden bepalen waar we naar toe zouden gaan. We hebben bij de receptie van ons hotel gevraagd wat een MUST TO SEE is om vervolgens naar de eerste locatie te vertrekken namelijk Farmers Market.

We moesten een stukje rijden voordat wij er waren en net als gisterenavond viel het ons op dat er verschrikkelijk veel mensen op straat leven. Hele tenten kampen onder de brug of mensen met een winkelkarretje waar een inboedel aanhangt die hij minstens een jaar bij elkaar gespaard heeft. Eenmaal bij Farmers Market aangekomen hebben we de auto neergezet en zijn we richting de markt gelopen. Farmers market is eigenlijk een grote markt met allemaal eettentjes. Je kon er echt van alles kopen. Grote stukken vlees, allemaal fruit en groenten, vis en souvenirs. Uiteindelijk zijn we gestopt bij een eettentje waar we samen een hamburger hebben gegeten. Nadat wij onze hamburger op hadden en nog even over de markt hadden gelopen besloten we daarna onze sightseeing voort te zetten en hebben we weer de auto gepakt om vervolgens naar DOWN town LA te rijden om daar de walk of fame te bezichtigen.

Dit is 1 lange straat (Hollywood Boulevard) waar alle sterren op de grond liggen. Niet alleen voor mensen die in een film hebben gespeelt maar ook mensen die wat betekend hebben voor Amerika. We hebben onder andere de ster van Tom Cruise, Walt Disney, Silvester stalone en nog veel meer mensen gezien. Na vele KM te hebben gelopen zijn we uiteindelijk naar een uitkijkpunt gegaan waar we de letters van het beroemde woord: HOLLYWOOD konden zien. Na vele foto momenten besloten we terug te lopen naar de auto om daar te beginnen aan onze Amerikaanse supertour. We hadden natuurlijk geen tour geboekt en wisten daarom ook niet welke ster waar woont. Gelukkig bestaat er tegenwoordig het internet en na even te surfen op het internet vonden we een site die alle woonadressen van de sterren publiceerde. We hebben een aantal namen opgezocht en al gauw kwamen we bij het woonadres van Brad Pitt. Wat natuurlijk al te verwachten was en wat eigenlijk overal in Beverly Hills en Hollywood is is dat iedereen zijn huis heel goed afgeschermd heeft met grote muren of grote heggen. We konden dus wel iets zien maar niet volledig. Nadat wij op de koffie waren geweest bij Brad Pitt reden we door naar het huis van Sylvester Stalone en Madonna. En natuurlijk overal hetzelfde geval.. De huizen zijn goed afgeschermd, wat natuurlijk volledig begrijpelijk is.
Wat ons in elk geval opviel was dat er echt KASTEN van huizen stonden… Niet normaal hoe groot sommige huizen zijn.

Na onze eigen verzorgde tour zijn we vanuit Hollywood / Beverly Hills doorgereden naar het strand bij het plaatsje Santa Monica. Daar hebben we ook heerlijk gegeten bij een Grill house. Nadat we heerlijk hadden gegeten zijn we uiteindelijk terug gekeerd naar ons hotel om vervolgens rond 21:00 uur aan te komen. Beiden zijn we nog niet helemaal hersteld van de Jetlag dus rond 22:00 uur ging dan ook echt het lichtje uit. Op naar een nieuwe en laatste dag in Los Angeles!

Lieke

Hee lieve allemaal, Zoals vele misschien van jullie al weten vlieg ik 2 oktober 2013 naar Australië om daar 7,5 maand te reizen. Doormiddel van deze blog wil ik jullie zo veel mogelijk op de hoogte houden van alle spannende avonturen die ik daar ga beleven. Ik ga zo veel mogelijk foto's uploaden en zo veel mogelijk schrijven over wat ik allemaal in Australië beleef. Zo maken jullie het stap voor stap allemaal mee en gaat er niks ongezien voorbij! Graag wil ik zeggen dat ik het erg leuk vind dat jullie mij volgen en hoop ik dat jullie mijn avontuur net zo leuk vinden als ik zelf. Spreek jullie allemaal! Liefs, Lieke

Actief sinds 03 Sept. 2013