Tripje gold coast - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Lieke Slottje - WaarBenJij.nu Tripje gold coast - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Lieke Slottje - WaarBenJij.nu

Tripje gold coast

Door: Lieke Slottje

Blijf op de hoogte en volg Lieke

08 Februari 2014 | Australië, Surfers Paradise

Ik heb dus al een paar dagen geleden Byron bay achter me gelaten. Ik ben vertrokken naar de Gold coast of ook wel Surfers paradise genoemd.

Ik ben niet alleen gekomen nee ook de andere 3 zijn mee gekomen. Ik heb het dan over het groepje waar ik al mee op trok tijdens surfkamp en we zijn eigenlijk bij elkaar gebleven. Wat hebben we gedaan in de gold coast.

Nou je hebt hier dus al die attractie parken en we hebben dus een pas gekocht dat we voor 89 dollar in 3 parken konden.

We zijn naar Sea world, Wet 'n' Wild en Movie world geweest.
Alle parken waren super leuk en het was samen erg gezellig.

In het waterpark wet 'n' wild hebben ze zulke gave glijbanen. Heb der zelfs 1 gedaan dat je een soort backpack op je rug krijgt. Dan ga je in een koker staan die wordt dan afgesloten en dan verdwijnt de grond onder je voeten! Super super eng maar echt zooooo gaaf! Je gaat in die koker zooo snel en maakt zo veel bochten. Hij is wel echt eng als je boven aan staat maar zooo gaaf!


De andere parken waren ook erg leuk vooral Movie world! Allemaal oud gebouwde huizen die het thema van elk deel van het park bepalen. Erg leuk om te zien en heb me zeker vermaakt.

Dit hebben we dus 3 dagen achter elkaar gedaan wat erg vermoeiend was maar erg gezellig met elkaar! We zijn een hecht groepje geworden alleen aan alles komt een eind.

Vanavond Vlieg ik met Jule een duits meisje terug naar Sydney en gaan de andere 2 door naar Brisbane. Welk was het een super tijd!


Ik heb dan nog 1 drukke week in Sydney voordat ik terug vlieg! De hele week nog vol geboekt met tours en leuke dingen! In de avond ook nog leuke dingen doen met Jule denk ik dus dat wordt een goede en gezellige afsluiting!

En dan vrijdag dan is het helaas tijd om naar huis te gaan!
Het geld dat ik gespaard had met werk is de letterlijk door heen gevlogen door alle tours die ik gevolgd heb en die behoorlijk wat gekost hebben.
Maar ik heb zo veel dingen mogen zien en heb een top tijd gehad. Het is niet meer de moeite waar om voor die ene maand dat ik langer zou blijven aangezien ik in maart toch moest terug komen nog te gaan werken en te reizen. Daar ga ik niet genoeg meer mee verdienen om nog leuke dingen te kunnen doen met veel geld. Ook kan ik me nu nog langer richten op de KMAR sporttest waarvoor ik nog voor moet gaan trainen! Meer kans om het dan te halen! Ga knallen! Trainen en trainen. Maar dat is pas later! Nu nog eerst lekker genieten van Australie!


Tot snel!!! XXXXXXX



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Hee lieve allemaal, Zoals vele misschien van jullie al weten vlieg ik 2 oktober 2013 naar Australië om daar 7,5 maand te reizen. Doormiddel van deze blog wil ik jullie zo veel mogelijk op de hoogte houden van alle spannende avonturen die ik daar ga beleven. Ik ga zo veel mogelijk foto's uploaden en zo veel mogelijk schrijven over wat ik allemaal in Australië beleef. Zo maken jullie het stap voor stap allemaal mee en gaat er niks ongezien voorbij! Graag wil ik zeggen dat ik het erg leuk vind dat jullie mij volgen en hoop ik dat jullie mijn avontuur net zo leuk vinden als ik zelf. Spreek jullie allemaal! Liefs, Lieke

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 489
Totaal aantal bezoekers 13366

Voorgaande reizen:

06 Juni 2016 - 21 Juni 2016

Amerika 2016

02 Oktober 2013 - 21 Maart 2014

Australië 2013-2014

Landen bezocht: