Sydney, 5 daag surfkamp en aangekomen in Byron Bay - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lieke Slottje - WaarBenJij.nu Sydney, 5 daag surfkamp en aangekomen in Byron Bay - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lieke Slottje - WaarBenJij.nu

Sydney, 5 daag surfkamp en aangekomen in Byron Bay

Door: Lieke Slottje

Blijf op de hoogte en volg Lieke

02 Februari 2014 | Australië, Sydney

Nou het heeft weer even een tijdje geduurd maar ik ben weer aan het schrijven hoor.

25 en 26 januari heb ik doorgebracht in Sydney. Deze dagen heb ik natuurlijk gebruikt om de harbour bridge, Opera house en botanic gardens te gaan zien. Was erg vet om te zien en het was goed om het eindelijk in het echt te zien. Het weer was niet al te best in Sydney maar oke het was wel een keer lekker na 47 graden in Adelaide. De 26ste was het australia day en er was natuurlijk vuurwerk! Bene en ik hebben het gezien in Darling Harbour echt super gaaf en als ik goed internet heb zal ik de video online zetten. Ik heb de hele vuurwerk show geflimd! Hoorde later dat het vuurwerk 8 miljoen dollar heeft gekost. Schieten ze in 15 min 8 miljoen dollar de lucht in!...

Op maandag 27 januari ging ik Sydney verlaten! Ging voor 5 dagen op surfkamp! Het was echt super gaaf! we zaten op een vaste plek in een surfkamp en vanuit daar door naar verschillende stranden om te surfen!
Het is lastiger dan je denkt! Ik dacht aangezien ik snowboard het is makkelijk dus dat doe ik effe! Maar uiteindelijk is het lastiger dan je denkt! Toch is het mij gelukt om te gaan staan en te surfen! Was erg leuk en we hadden een leuk klein groepje waar we nu in Byron bay ook nog samen mee zitten. We gaan zelfs aankomende woensdag naar gold coast samen om naar de atracctie parks! Sea world, movie world en wet 'n' wild! Word gezellig!

Daarna vlieg ik zaterdag de 8ste terug naar Sydney om daar nog een week door te brengen! Dan ga ik ook de harbour bridge walk doen en nog naar de blue mountains en nog veel meer! Probeer julllie nog meer op de hoogte te houden wanneer ik internet heb!


Heeeeeel veel liefs,

Lieke

  • 02 Februari 2014 - 21:22

    Hanny:

    wat je vergeten bent te vertellen dat een school van 20 dolfijnen met jullie op de golven meesurfden!!
    Super gaaf!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Hee lieve allemaal, Zoals vele misschien van jullie al weten vlieg ik 2 oktober 2013 naar Australië om daar 7,5 maand te reizen. Doormiddel van deze blog wil ik jullie zo veel mogelijk op de hoogte houden van alle spannende avonturen die ik daar ga beleven. Ik ga zo veel mogelijk foto's uploaden en zo veel mogelijk schrijven over wat ik allemaal in Australië beleef. Zo maken jullie het stap voor stap allemaal mee en gaat er niks ongezien voorbij! Graag wil ik zeggen dat ik het erg leuk vind dat jullie mij volgen en hoop ik dat jullie mijn avontuur net zo leuk vinden als ik zelf. Spreek jullie allemaal! Liefs, Lieke

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 13370

Voorgaande reizen:

06 Juni 2016 - 21 Juni 2016

Amerika 2016

02 Oktober 2013 - 21 Maart 2014

Australië 2013-2014

Landen bezocht: