het hete hete Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Lieke Slottje - WaarBenJij.nu het hete hete Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Lieke Slottje - WaarBenJij.nu

het hete hete Adelaide

Door: Lieke Slottje

Blijf op de hoogte en volg Lieke

14 Januari 2014 | Australië, Adelaide

Hello Allemaal!

Het is echt niet te geloven maar het is de laatste dagen al zoooo warm in Adelaide.

Veel mensen vroegen mij waarom ga je in godsnaam naar Adelaide. Is niks te beleven en is veel kleiner dan Perth en der is niks leuks aan na een paar dagen. Nou deze mensen hebben meer dan gelijk!!! Ik ben naar Adelaide gegaan omdat ik de Mcleod's daughters tour wou volgen. Dat is ook eigenlijk de enige reden. Nu zit ik al bijnz 1,5 in Adelaide en zit ik te wachten tot het donderdag is. Dan heb ik namelijk een 3 daagse tour geboekt die ons naar Melbourne zal brengen. Onderweg gaan we over de great ocean road en de grampians. Super gaaf en het brengt me gelijk naar Melbourne. Als ikin melbourne ben is alles zoooo veel duurder.... want er is nu Melbourne open dus alle hostels hebben hun prijzen verhoogd.. dus niet te lang in Melbourne blijven dus. Ik zit nog te twijfelen of ik de eerste dag alleen maar op zoek ga naar goedkope hostels en dan boek zodat ik zeker weet dat ik accomodatie heb of ...

in elk geval zal ik op aanraden van karen (ontmoet in perth) niet langer dan een week blijven wat volgens haar lang genoeg is!

Daarna door naar Sydney en vervolgens vanuit daar door naar gold coast en byron bay. Als ik als die plekken bezocht heb heb ik alles ongeveer gezien wat ik wilde zien. Dan bestaat de kans groot dat ik eerder naar huis kom zodat ik eerder op de kmar kan focussen!

We gaan het zien. Het lekkere in elk geval is dat als ik zaterdag i Melbourne aankom het een stuk cooler is dan hier. Even een paar frisse dagen graag!


Dus spreek jullie snell!! Liefs uit het hete Adelaide

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Hee lieve allemaal, Zoals vele misschien van jullie al weten vlieg ik 2 oktober 2013 naar Australië om daar 7,5 maand te reizen. Doormiddel van deze blog wil ik jullie zo veel mogelijk op de hoogte houden van alle spannende avonturen die ik daar ga beleven. Ik ga zo veel mogelijk foto's uploaden en zo veel mogelijk schrijven over wat ik allemaal in Australië beleef. Zo maken jullie het stap voor stap allemaal mee en gaat er niks ongezien voorbij! Graag wil ik zeggen dat ik het erg leuk vind dat jullie mij volgen en hoop ik dat jullie mijn avontuur net zo leuk vinden als ik zelf. Spreek jullie allemaal! Liefs, Lieke

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 13365

Voorgaande reizen:

06 Juni 2016 - 21 Juni 2016

Amerika 2016

02 Oktober 2013 - 21 Maart 2014

Australië 2013-2014

Landen bezocht: